شیوه رهایی عاطفی



یکی از مهمترین قوانین است که دشمنانتان را ببخشید و دوستانتان را آزاد بگذارید. افرادی را که از آنها نفرت و انزجار دارید ببخشید. اما کسانی را که دوستشان دارید رها کنید.
💢 به یاد داشته باشید از طریق رهایی عاطفی، هرگز چیزی را که حق الهی شماست از دست نمیدهید. و بلالعکس اجازه میدهید موهبت شما به شیوه ای عظیم به سمت شما برگردد.‌ 💢

🔵 برای رهایی از شر تملک و تسلط راهی ساده گفتن این عبارت تاکیدی:

((خدای درونم اکنون مرا از هر گونه وابستگی و دلبستگی به افراد و مکانها، اشیاء و موضوعات گذشته و اکنون می رهاند. خدای درونم اکنون قدرت رهایی بخش من است)).

🔴 برای اینکه دیگران به شما وابسته نشوند بگویید:

((خدای درونت اکنون تو را از وابستگی و دلبستگی به افراد و مکانها و اشیاء و موصوعات گذشته و اکنون می رهاند. خدای درونت اکنون قدرت رهایی بخش توست)).


برچسب ها: قانون جذب , جذب , راز , موفقیت ,
[ بازدید : 837 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 14:50 ] [ ادمین ]
[ ]
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]