🔎قوانین موفقیت برایان تریسی

📌قانون جذب


شما مرتبا افکار ، ایده ها و موقعیت هایی را که با افکار غالب شما هماهنگ هستند به خود جذب می کنید ، خواه افکار منفی خواه افکار مثبت .
شما می توانید بهتر از اینکه هستید باشید ، ثروتمند تر از اکنون باشید و توانایی های بیشتری داشته باشید چون می توانید افکار غالب خود را تغییر دهید .


📌قانون انتخاب

زندگی شما نتیجه ی انتخاب های شما تا این لحظه است. چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستید ، کنترل کامل زندگی تان و تمامی آنچه برایتان اتفاق می افتد در دست شماست .


📌قانون مسئولیت

هر جا که هستید و هر چه که هستید بخاطر انتخاب های خودتان است. مسئولیت کامل آنچه که هستید ، آنچه که بدست آورده اید و آنچه که خواهید داشت بر عهده ی خودتان است.


📌قانون کارما

عالم در نظم و تعادل کامل به سر می برد . شما همیشه پاداش کامل اعمالتان را می گیرید .
همیشه از همان دست که می دهید از همان دست می گیرید . اگر از عالم بیشتر دریافت می کنید به این دلیل است که بیشتر می بخشید .


📌قانون خدمت

پاداش هایی که در زندگی می گیرید با میزان خدمت شما به دیگران رابطه مستقیم داقرد. هر چه بیشتر و صادقانه تر برای بهبود زندگی و سعادت دیگران کار کنید در عرصه های مختلف زندگی خود نیز پیشرفت بیشتری به دست می آورید .


📌قانون تصمیم

مصمم بودن از ویژگی های اساسی افراد موفق است در زندگی شما هر جهشی در جهت پیشرفت ، هنگامی حاصل می شود که در مورد موضوعی تصمیم روشنی گرفته باشید.

برایان تریسی



برچسب ها: برایان تریسی , قانون جذب , قانون انتخاب ,
[ بازدید : 948 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 1 خرداد 1396 ] [ 12:51 ] [ ادمین ]
[ ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]