داستانهای واقعی از قانون جذب

پراناتی موهانتی از هند


در آگوست 2009 کارم را از دست دادم .
خیلی ناگهانی اتفاق افتاده بود و من در مورد خودم و موقعیتم بسیار نگران بودم . در همان زمان یکی از دوستانم به من تلفن کرد و و به من گفت کتاب راز را بخرم . بلافاصله به کتابفروشی رفتم و کتاب را خریدم .شروع به باور کردن چیزها کردم . شروع به نوشتن یادداشتهایی کردم که دوست داشتم در زندگی ام اتفاق بی افتند .

اوایل گیج بودم که چگونه جملاتم را بنویسم . بعضی از جمله ها را به زمان آینده نوشتم . سپس شروع به نوشتن جمله ها به زمان حال کردم .
چیزهایی که می خواستم طبق انتظارم پیش نیامدند . اما من هیچ وقت امیدم را از دست ندادم .

16 فوریه تولدم بود . پس تصمیم گرفتم بهترین چیز ممکن را به خودم هدیه بدهم . می خواستم شغل ایده آلم را جذب کنم . به حقوق شغل آینده ام و رئیسم فکر کردم . همه چیز را روی کاغذ نوشتم . هر روز همانها را می نوشتم .سپس در یک مصاحبه ء شغلی شرکت کردم . آن روز بر اساس نشانهء ماه ، روز تولدم بود . به درگاه خدا دعا کردم و سپس برای مصاحبه رفتم .

در آنجا از من انواع سوالات را پرسیدند ، و از من خواستند تمام مدارکم را برایشان بفرستم . کمی نگران بودم اما تمام جزئیات را برایشان فرستادم .در صبح روز 16 فوریه از خواب بیدار شدم و روی یک برگه نوشتم " به خاطر پیشنهاد شغل متشکرم " باور کرده بودم که پیشنهاد از طرف آنها به سمت من می آید . در ساعت 12 ظهر ، صندوق پستی ام را چک کردم و در نهایت شگفتی نامه ای از طرف آنها داشتم . بلافاصله از خدا ، کائنات و راندا و تیم راز برای این هدیه ء شگفت انگیز تشکر کردم . واقعاً از تمام شما متشکرم . حالا همه چیز را باور دارم . همه چیز دارد بر اساس خواسته های من اتفاق می افتد . هر چیز خوبی را در زندگی به خودم جذب می کنم . یک زندگی خوب ، سالم و پر از آرامش را برای خودم و همهء مردم دنیا می خواهم .


برچسب ها: قانون جذب ,
[ بازدید : 411 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 14 بهمن 1395 ] [ 14:37 ] [ ادمین ]
[ ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]